WAŻNA INFORMACJA DLA RODZICÓW ODPROWADZAJĄCYCH DZIECI NA ZORGANIZOWANE ZAJĘCIA NAUKI PŁYWANIA.
Przypominamy, że od 02.01.2018 r. ze względów sanitarnych i organizacyjnych wygrodzone zostało przejście obok kasy.
Każdy Opiekun, który chce odprowadzić dziecko do szatni ZOBOWIĄZANY jest przejść przez obrotową bramkę WEJŚCIOWĄ.
Bezpłatne przebywanie w strefie szatni dla Opiekuna możliwe jest do 30 minut (czas liczony jest łącznie na rozebranie dziecka oraz ubranie i wysuszenie po zakończeniu zajęć).
Po tym czasie Opiekun zostaje obciążony pełną opłatą jak za pobyt na Basenie.
Informacje dodatkowe:
- Opiekun może wejść do szatni wyłącznie w czystym obuwiu zastępczym.
- Pozostawianie obuwia zewnętrznego na korytarzu jest ZABRONIONE.
- Dopuszcza się wchodzenie na halę basenową jedynie w stroju kąpielowym lub zastępczym stroju sportowym, tj. spodenkach typu szorty i koszulce typu T-Shirt.
- Wejście w stroju innym niż w/w jest ZABRONIONE i stanowi naruszenie przepisów sanitarnych.
- Przypominamy również, że opłata za pobyt na pływalni nie jest wliczona w cenę zajęć z instruktorem i należy ją uregulować w Kasie Pływalni.
Zasady wejść opisano poniżej:
Zasada działania biletu OPIEKUN:
- Opiekun pobiera w kasie BRELOK i przechodzi wraz z dzieckiem przez kołowrotek wejściowy.
- Po przebraniu dziecka, Opiekun opuszcza szatnię i u kasjera zatrzymuje naliczanie czasu (Opiekun zatrzymuje brelok do czasu końcowego wyjścia z dzieckiem).
- Po zakończeniu zajęć, Opiekun ponownie przechodzi przez BRAMKĘ wejściową i odbiera dziecko.
- Po zakończeniu pobytu Opiekun rozlicza brelok oraz kluczyk dziecka w kasie.
- Jeżeli łączny czas pobytu w szatni nie przekroczy 30 minut, Opiekun nie ponosi żadnej opłaty.
- Jeżeli czas pobytu przekroczy 30 minut, pobierana jest opłata jak za pełny pobyt zgodnie z cennikiem.
- Należności pobierane są automatycznie z karnetu, a w przypadku rozliczeń gotówkowych kwota jest doliczana do rachunku dziecka.
- Ewentualne spory i reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie w formie pisemnej, na podstawie danych z elektronicznego systemu obsługi klienta i nagrań z monitoringu.
- Złożenie skargi lub reklamacji nie zwalnia z obowiązku uiszczenia naliczonej opłaty za pobyt.