Nauki Pływania- informacja dla rodziców.

WAŻNA INFORMACJA DLA RODZICÓW ODPROWADZAJĄCYCH DZIECI NA ZORGANIZOWANE ZAJĘCIA NAUKI PŁYWANIA.

Od 02.01.2018 r. ze względów sanitarnych i organizacyjnych wygrodzone zostanie przejście obok kasy.

Każdy Opiekun, który chce odprowadzić dziecko do szatni ZOBOWIĄZANY będzie przejść przez obrotową bramkę WEJŚCIOWĄ.

Bezpłatne przebywanie w strefie szatni dla Opiekuna możliwe będzie do 30 minut (czas liczony jest łącznie na rozebranie dziecka oraz ubranie i wysuszenie po zakończeniu zajęć).

Po tym czasie Opiekun zostaje obciążony pełną opłatą jak za pobyt na Basenie.

 Informacje dodatkowe:

  • Opiekun może wejść do szatni wyłącznie w czystym obuwiu zastępczym.
  • Pozostawianie obuwia zewnętrznego na korytarzu jest ZABRONIONE.
  • Dopuszcza się wchodzenie na halę basenową jedynie w stroju kąpielowym lub zastępczym stroju sportowym, tj. spodenkach typu szorty i koszulce typu T-Shirt.
  • Wejście w stroju innym niż w/w jest ZABRONIONE  i stanowi naruszenie przepisów sanitarnych.
  • Przypominamy również, że opłata za pobyt na pływalni nie jest wliczona w cenę zajęć z instruktorem i należy ją uregulować w Kasie Pływalni.

Nowe zasady wejść opisano poniżej:

Zasada działania biletu OPIEKUN:

  1. Opiekun pobiera w kasie BRELOK i przechodzi wraz z dzieckiem przez kołowrotek wejściowy.
  2. Po przebraniu dziecka, Opiekun opuszcza szatnię i u kasjera zatrzymuje naliczanie czasu (Opiekun zatrzymuje brelok do czasu końcowego wyjścia z dzieckiem).
  3. Po zakończeniu zajęć, Opiekun ponownie przechodzi przez BRAMKĘ wejściową i odbiera dziecko.
  4. Po zakończeniu pobytu Opiekun rozlicza brelok oraz kluczyk dziecka w kasie.
  5. Jeżeli łączny czas pobytu w szatni nie przekroczy 30 minut, Opiekun nie ponosi żadnej opłaty.
  6. Jeżeli czas pobytu przekroczy 30 minut, pobierana jest opłata jak za pełny pobyt zgodnie z cennikiem.
  7. Należności pobierane są automatycznie z karnetu, a w przypadku rozliczeń gotówkowych kwota jest doliczana do rachunku dziecka.
  8. Ewentualne spory i reklamacje będą rozpatrywane wyłącznie w formie pisemnej, na podstawie danych z elektronicznego systemu obsługi klienta i nagrań z monitoringu.
  9. Złożenie skargi lub reklamacji nie zwalnia z obowiązku uiszczenia naliczonej opłaty za pobyt.

 

 

Dyrektor

OSIR w Kętach

Jakub Grabski

Akceptujemy karty:

FitProfit Benefit System OK System PZU Sport

Zapłacisz u nas:

Mastercard Visa

Partnerzy:

Gmina Kęty Grupa Operacyjna Kęty Kinder +Sport
Skip to content