
Zakończyła się kolejna inwestycja w budynku Krytej Pływalni.
Nie jest ona tak widoczna i spektakularna jak remont strefy jacuzzi, ale była niezbędna i na pewno przyczyni się do poprawy komfortu klientów.
Tym razem „nowe życie” zyskał system elektronicznej obsługi klienta i cała infrastruktura IT. W ramach inwestycji wymienione zostały wszystkie czytniki przy bramkach wejściowych, położono ponad 900 m.b. nowych kabli i co najważniejsze zainwestowano w nowoczesne rozwiązania IT oraz wymieniono ponad 15 letni serwer z archaicznym oprogramowaniem.
Wymiana serwera umożliwiła zaktualizowanie oprogramowania obsługi klienta do najnowszej wersji. „Moc” urządzenia pozwoli w przyszłości na podłączenie do niego sterowanych elektronicznie szafek i rezygnację z kluczyków przy paskach.
Choć dostrojenie starych pasków do nowych czytników sprawiło więcej problemów niż zakładano, to obecnie cały system działa prawidłowo.
Co tak naprawdę się zmieniło:
- Klienci nie muszą już czekać kilku lub nawet kilkunastu sekund na otwarcie bramki, rejestrację paska lub wydruk paragonu.
- System nie zawiesza się i działa płynnie nawet przy dużym ruchu.
- Miłośnicy sauny mają do dyspozycji nowy, duży wyświetlacz informujący o ilości osób w saunie. (Przypominamy, że do sauny jednorazowo może wejść 15 osób. Po przekroczeniu tej liczby bramka uniemożliwia wejście kolejnych osób).
- Na hali basenowej pojawił się CZYTNIK KONTROLI CZASU na którym klient może sprawdzić czas pobytu na hali basenowej.
- Przy kasie zainstalowano CZYTNIK STOP, na którym klienci oczekujący w kolejce mogą zatrzymać naliczanie czasu na 5 minut. (Czytnik zatrzymuje czas dopiero po przekroczeniu pełnej godziny pobytu).
- Nowe oprogramowanie spełnia wymagania aktualnych przepisów podatkowo-księgowych po tzw. centralizacji VAT.
Koszt całej inwestycji, czyli prawie 30 tys. zł został sfinansowany z dotacji celowej z Gminy Kęty.
Zdajemy sobie sprawę, że powyższa inwestycja jest kroplą w morzu potrzeb i oczekiwań klientów. Liczymy jednak, że wdrożone rozwiązania chociaż w minimalnym stopniu poprawią komfort naszych klientów.